Onze werkwijze
1.
Wij analyseren uw vraag tijdens een intakegesprek. Zo krijgen wij een volledig beeld van uw organisatie, werkomgeving, de inhoud van het werk, het niveau van de functie en/of de aard van het project.
2.
Wij zoeken en vinden in onze pool van juristen en advocaten de interim-jurist die u zoekt. En soms vinden wij er meer dan één. Wij zijn geen “CV-schuivers”: alle kandidaten die wij voorstellen, kennen wij persoonlijk en zijn door ons geselecteerd.
3.
U krijgt een offerte met één of meer cv’s van geschikte kandidaten, hun relevante ervaring en een prijsopgave.
4.
U kunt op korte termijn vrijblijvend kennismaken met de jurist(en). Wij zijn graag bij dit kennismakingsgesprek aanwezig.
5.
Wij houden in de periode dat onze interim-jurist of interim-advocaat bij u werkt contact met u over de gang van zaken. Wij horen graag dat u tevreden bent; maar ook als u niet tevreden bent. Zo waarborgen wij een voorspoedige en succesvolle samenwerking.
-
Vaste business manager
Een vast aanspreekpunt die uw organisatie kent en snel kan schakelen.
-
Thuis in de juristenbranche
Onze focus ligt op de bemiddeling van juristen en advocaten. Wij kennen de markt.
-
Wij gaan voor kwaliteit
Wij zijn trots op de kwaliteit van onze juristen en advocaten. Opdrachtgevers bevestigen dat.
Neem contact met ons op
Tel: 079 363 19 29
Mail: info@vijverberginterimjuristen.nl