Onze werkwijze
1.
De eerste stap is altijd een kennismakingsgesprek, of het nu gaat om een concrete sollicitatie of om een algemene inschrijving als interim-jurist of interim-advocaat bij ons bureau. Tijdens dit gesprek inventariseren wij jouw wensen en mogelijkheden. We bespreken onze werkwijze bij een eventuele opdracht, de samenwerkingsvoorwaarden en wederzijdse verwachtingen.
2.
Na een positief gesprek gaan wij een samenwerking aan op basis van wederzijds vertrouwen. Als je bij ons bent ingeschreven, informeren je direct via e-mail over relevante opdrachten die bij ons binnenkomen.
3.
Als je in aanmerking komt voor een functie of opdracht trekken wij gezamenlijk op om te komen tot een maatwerkofferte voor onze opdrachtgever.
4.
Indien je de opdracht voor ons gaat uitvoeren, houden wij contact en dragen wij vanzelfsprekend zorg voor correcte en tijdige betaling van jouw factuur. Wij hebben een eigen online urenregistratiesysteem.
5.
Wanneer je zelf een opdracht bij ons aanbrengt, staat daar een vergoeding tegenover.